hilang

aku kehilangan arah tuju 
entah ke mana kapal aku belayar pun aku tak tahu 
ke timur sesat , ke selatan sesat , ke utara pun sesat apatah lagi ke barat . 
aku rasa ni la klimaks dalam hidup aku 
membuat sesuatu keputusan tanpa bertanya kepada sesiapa
memberanikan diri untuk teruskan perjalanan tanpa sesiapa di sebelah aku 
meninggalkan semua benda yang aku suka dan aku sayang tanpa fikir panjang.


aku kena kuat untuk meneruskan perjalanan aku 
perjalanan yang penuh cabaran dan dugaan 
perjalanan yang belum pasti akan sampai ke tempat yang hendak di tuju 
aku tak nak patah balik kalau aku dah mula kan perjalanan aku 
aku kena kuat 
biar la aku kehilangan semua benda buat masa sekarang 
aku tak nak hilang semua benda untuk masa akan datang 


aku hilang
aku kosong 

No comments:

Post a Comment